JAG HATAR FÖRSÄKRINGSKASSAN
HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA
Är deras livsuppgift att göra folk galna? Eller väntar de ut oss så att vi ger upp och istället skiter i att begära ersättning?
När man vill komma i kontakt med en handläggare så ringer man kundtjänst och ber dem lämna ett medelande till den grupp som man vill komma i kontakt med. Efter det så ska de ringa upp inom 2 arbetsdagar. Och det innebär att om man ringer dem en måndag ska heeeela tisdagen gå och heeeela onsdagen och så ska de ringa på torsdagen. I mitt fall ringde jag i torsdags och förväntade mig ett samtal av dem i dag. Och självklart har de inte ringt och med tanke på att de slutar om 1½ timme tror jag knappast att så blir fallet. Så nu har jag ringt FK igen och bett dem lämna ett medelande och då ringer de väl upp (om de ringer upp) tidigast på fredag.
Jag försöker komma i kontakt med den SGI grupp som utreder SGI för HP, för att jag har varit student och för att jag inte arbetade mån till fre 8 till 17 är det tydligen ett jätteproblem och då måste en speciell djävla kukgrupp tillsättas. De har fått allt de bett om, alla papper och all djävla skit som de önskat men ändå är det ett sådant djävla problem att fastställa mig djävla SGI, jag skulle haft pengar för 20 dagar den 27e augusti och det är 10 dagar sedan nu. Jag har fortsvarande lite pengar kvar från månaden innan, då jag hade räknat med detta...men de börjar sina.
Och det värsta, det som nästan retar mig mest är att just HP sker manuellt för att det är en så liten del av FLs jobb, att det inte läggs in i deras datasystem. Allt annat kan ju kundtjänst kolla upp åt en, dvs om alla papper är inne och hur långt de kommit i ärendet men just med HP går inte det.
Jag är fan urless!
Är deras livsuppgift att göra folk galna? Eller väntar de ut oss så att vi ger upp och istället skiter i att begära ersättning?
När man vill komma i kontakt med en handläggare så ringer man kundtjänst och ber dem lämna ett medelande till den grupp som man vill komma i kontakt med. Efter det så ska de ringa upp inom 2 arbetsdagar. Och det innebär att om man ringer dem en måndag ska heeeela tisdagen gå och heeeela onsdagen och så ska de ringa på torsdagen. I mitt fall ringde jag i torsdags och förväntade mig ett samtal av dem i dag. Och självklart har de inte ringt och med tanke på att de slutar om 1½ timme tror jag knappast att så blir fallet. Så nu har jag ringt FK igen och bett dem lämna ett medelande och då ringer de väl upp (om de ringer upp) tidigast på fredag.
Jag försöker komma i kontakt med den SGI grupp som utreder SGI för HP, för att jag har varit student och för att jag inte arbetade mån till fre 8 till 17 är det tydligen ett jätteproblem och då måste en speciell djävla kukgrupp tillsättas. De har fått allt de bett om, alla papper och all djävla skit som de önskat men ändå är det ett sådant djävla problem att fastställa mig djävla SGI, jag skulle haft pengar för 20 dagar den 27e augusti och det är 10 dagar sedan nu. Jag har fortsvarande lite pengar kvar från månaden innan, då jag hade räknat med detta...men de börjar sina.
Och det värsta, det som nästan retar mig mest är att just HP sker manuellt för att det är en så liten del av FLs jobb, att det inte läggs in i deras datasystem. Allt annat kan ju kundtjänst kolla upp åt en, dvs om alla papper är inne och hur långt de kommit i ärendet men just med HP går inte det.
Jag är fan urless!
Kommentarer
Trackback